En hier serveren we je de overige vier vakjuryleden voor de Site van het Jaar 2010. Nog even reminden: de vakjuryleden moeten in elke categorie drie sites aanduiden die hun voorkeur wegdragen – en hun keuze telt mee voor 30% van alle stemmen!

Clo Willaerts is al 12 jaar actief als online media expert, maar nog altijd even enthousiast als toen, in de pionierstijd van het Belgische internet. De meesten kennen haar van conversity.be, de sociale media-afdeling die ze opstartte bij Sanoma Magazines, of als de drijvende kracht achter het netwerkevenement Brussels Girl Geek Dinners (brusselsgirlgeekdinner.be).Maar ze is ook een verwoede blogger (bnox.be), en twitteraar (twitter.com/bnox). In februari komt bij Lannoo haar boek uit over sociale media voor bedrijven.

Tamara Gielen is een wereldbefaamde e-mail marketing guru met meer dan 10 jaar ervaring in online en direct marketing. Onder meer door haar ervaring met het managen van internationale nieuwsbrieven in de ICT-sector en het opzetten van een heel succesvolle e-mail marketingstrategie voor eBay.be, weet Tamara als geen ander hoe je e-mail marketing kan inzetten om meer leads te verzamelen, klantenrelaties op te bouwen en meer omzet te realiseren. Omdat er dringend nood was in de markt aan kennis rond e-mail marketing, besloot ze in 2007 als consultant aan de slag te gaan. Tamara geeft advies, voert audits en analyses uit, verzorgt trainingsessies en spreekt regelmatig op congressen in binnen- en buitenland (www.tamaragielen.be)

Marc Mestdagh dwaalde per toeval de internetsector in, en runt nu een bedrijf dat zich vooral met internetcommunicatie voor sectororganisaties en beroepsverenigingen bezighoudt. Als oprichter, gedelegeerd bestuurder en vooral manusje-van-alles van de Federatie van Webontwikkelaars wordt hij geacht een en ander van internet af te weten, al kan hij evenzeer de stilte van een kunstwerk appreciëren.

Patrick Marck heeft er 15 jaar in de reclamesector opzitten. Hij leidt het Interactive Advertising Bureau (IAB Belgium), de beroepsvereniging van de digitale reclame-industrie. Met zijn enthousiast team en meer dan 200 lidbedrijven stimuleert hij de ontwikkeling van digital advertising via inspirerende events à la ThinkDigital en MIXX Awards, interactive marketingopleidingen, cookbooks en guidelines. Innovatie, interactiviteit en creativiteit staan centraal bij zijn beoordeling.