Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van Clickx in je mailbox.

En in deel 2 stellen we jullie de overige 4 vakjuryleden voor deze Site van het Jaar voor:

Tamara Gielen heeft meer dan 10 jaar ervaring in alle aspecten van online marketing en heeft een grote passie voor e-mailmarketing en sociale media. Ze is de auteur van het bekende e-mailmarketing blog Be Relevant en ze is de beheerder van een community met meer dan 3,000 e-mailmarketeers van over de ganse wereld. Als onafhankelijk digital direct marketing consultant, adviseert ze grote en kleine bedrijven over hoe ze effectief online kunnen communiceren met hun klanten en prospecten via e-mail, website, blogs, Facebook, Twitter en andere sociale media. Voordien werkte ze bij bedrijven zoals Cognos, eBay en OgilvyOne Worldwide.

Michel van der Ven begon zijn carrière in de multimediajournalistiek in 1990 als freelancer voor Amiga Magazine. Vijf jaar later nam hij het hoofdredacteurschap van dat tijdschrift op zich en stond hij bij dezelfde uitgeverij mee aan de wieg van MacFan. Na deze Nederlandse avonturen verkaste hij (terug) naar België, waar De Persgroep net het multimediablad Netwerk was gestart. Michel zou uiteindelijk tien jaar bij dat magazine blijven, waarvan de laatste zeven jaar als hoofdredacteur. Tegenwoordig runt hij het jonge bedrijf WrITe about Now, dat multimediabijdragen levert aan klanten als P-magazine, De Tijd/T-zine, Chief en verschillende computertijdschriften.

Na een loopbaan in de direct marketing en e-commerce sector, leidt Patrick Marck nu het Interactive Advertising Bureau (IAB Belgium), de Belgische beroepsvereniging voor interactive advertising en digital marketing (reclame via internet, mobile en andere digitale kanalen). Samen met meer dan 200 marktspelers en een klein team, stimuleert hij de ontwikkeling van de sector door een platform te bieden voor het ontdekken van innovatieve en inspirerende digitale reclamecampagnes en technologieën, maar ook via kennisuitwisseling in werkgroepen en belangenverdediging.

Robin Wauters communiceert al zijn hele leven, dus hij was voorbestemd om in de communicatiesector terecht te komen. Eens actief als online marketing manager bij een hosting- en mediabedrijf vond hij bloggen en ondernemen toch net een tikkeltje interessanter, en veel leuker te combineren met diepgewortelde insomnia. Professioneel bloggen bleek de volgende stap, en dat doet Wauters nu al jaren voor de Amerikaanse tech blog TechCrunch.com en Virtualization.com. Robin spendeert veel tijd op Twitter (voor het werk, beweert hij altijd), maar organiseert daarnaast ook evenementen (internetconferentie Plugg) en is hij partner van twee Gentse bedrijven: social media agency Talking Heads en online ticketing & event management startup Oxynade.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van Clickx in je mailbox.